順利商場

明嘅,領展要將屋邨商場翻新,我應該覺得習以為常,但今次變嘅係我由細到大都喺度住嘅順利邨,點都會有啲唏噓。









聽講領展就快要同個商場大裝修。今日我嚟到,發現變咗嘅主要係冇咗幾間比較多人幫襯嘅食肆,有幾間舖變咗位置;似乎未有大變化,但當領展開始做嘢嘅時候,就唔知會變成點。

我臨走時,想喺仍然「健在」嘅舊快餐店或者茶餐廳食晏,但發現食一個午餐(一碟飯加杯嘢飲)竟然都要四十幾蚊,同九龍中部嘅差唔多!係唔係佢哋要收呢個價錢,先至可以畀得起貴租,而可以有得留低?

我唔想幫襯啲出面都有嘅連鎖店(佢哋賣嘅午餐價錢真係可以平啲),於是我落咗去街市。嗰度都變咗好多,有幾個檔口變咗賣熟食。我喺一間度食盅頭飯,加杯豆漿,廿六蚊。我覺得呢個先係住喺屋邨嘅人負擔得起嘅價錢。

順利商場卅幾年歷史喇,又唔係屋邨重建,唔駛大執㗎喎。領展想將佢變成點呢?

Leave a comment